QUTE.sk will help to involve individual research teams in excellent international consortia, which will subsequently bring new opportunities and, last but not least, financial resources for further research.

Gallery

Contacts

QUTE.sk – Slovak National Center for Quantum Technologies

Dúbravská cesta 9, 841 04 Bratislava, Slovakia

qute@qute.sk

+421 904 507 697

Názov pozície:

Asistent / projektový manažér pre výskumné projekty

Pracovisko:

Fyzikálny ústav SAV, v. v. i., Dúbravská cesta 9, 845 11 Bratislava
Oddelenie: Centrum pre výskum kvantovej informácie

Predpokladaný termín nástupu:

Dohodou

Mzdové podmienky (brutto):

Funkčný plat sa bude odvíjať od dosiahnutej praxe a úrovne predchádzajúcich skúseností v odbore, úrovne plnenia pracovných úloh a s postupným nárastom súvisiacim so samostatným konaním, riešením zložitejších úloh a s disponibilnými zdrojmi zamestnávateľa. Platové podmienky budú stanovené v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.

Charakteristika práce:

Pozícia zahŕňa administratívnu, finančnú a organizačnú podporu pri riešení výskumných a rozvojových projektov (VEGA, APVV, MVTS, Impulz, SASPRO2, projekty z POO). Hlavné pracovné úlohy:

  • administrácia projektov v súlade s pravidlami poskytovateľov a grantových schém, tvorba a správa súvisiacej dokumentácie,
  • príprava projektových návrhov, rozpočtov, zmlúv, dodatkov a povinných príloh,
  • priebežné sledovanie čerpania rozpočtu projektov, kontrola oprávnenosti výdavkov, príprava finančných reportov,
  • krížová kontrola zapojenia ľudských zdrojov a výdavkov naprieč projektami,
  • komunikácia, metodické usmerňovanie a koordinácia riešiteľov pri plánovaní a realizácii výdavkov,
  • sledovanie plnenia zmluvných povinností voči poskytovateľom,
  • koordinácia prípravy monitorovacích správ, pomoc pri ich vypĺňaní a zabezpečenie ich včasného odovzdania,
  • zabezpečenie prípravy kvalitných administratívnych a finančných podkladov, komunikácia a kooperácia s Hospodársko-finančným úsekom ústavu,
  • pomoc pri inventarizácii majetku v spolupráci s majetkovou referentkou a vedeckými pracovníkmi, administrácia súvisiacej agendy,
  • administrácia objednávok súvisiacich s projektami,
  • preberanie, evidovanie a spracovanie dokumentácie k objednanému tovaru (dodacie listy, príjemky, faktúry), komunikácia s vecnými garantmi,
  • operatívna administratívna a prevádzková podpora oddelenia.

Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:

  • vzdelanie: vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa, stredoškolské s maturitou,
  • schopnosť pracovať s rozpočtom a orientovať sa v zmluvných podmienkach poskytovateľov finančných príspevkov,
  • dobré porozumenie administratívnych, finančných a reportovacích požiadaviek grantových schém,
  • pokročilá znalosť MS Office a Google Workspace (Excel – prehľady, rozpočty; Word – dokumentácia, Drive),
  • ochota pracovať s ďalšími IT nástrojmi na správu projektov, dokladov a úloh,
  • ochota učiť sa nové veci
  • dobré organizačné schopnosti, precíznosť a zmysel pre detail,
  • znalosť anglického jazyk na úrovni min. B2 (písomná aj ústna komunikácia),
  • schopnosť pracovať samostatne, dôsledne a zodpovedne,
  • proaktívny prístup k riešeniu problémových situácií,
  • dôslednosť, schopnosť analyzovať a navrhovať riešenia.

Výhodou sú:

  • skúsenosť s administráciou projektov (VEGA, APVV alebo eurofondové projekty, iné projektové a grantové schémy)
  • prax s finančným riadením projektov, žiadosťami o platbu a monitorovacími správami
  • znalosť pravidiel verejného obstarávania v základnom rozsahu
  • skúsenosť s objednávkami, preberaním tovaru a komunikáciou s dodávateľmi

Ponúkame:

  • stabilné pracovné prostredie v akademickej inštitúcii,
  • odborný rast v oblasti projektového riadenia a finančnej administrácie,
  • možnosť odborného rastu, školení a rozvoja,
  • motivujúce pracovné prostredie a podporu tímu,
  • prácu v medzinárodnom kolektíve vedcov a študentov,
  • pružný týždenný pracovný čas 37,5 hod.
  • 5 dní dovolenky navyše,
  • bezproblémové parkovanie v mieste sídla pracoviska.

Požadované doklady:

  • profesijný životopis,
  • motivačný list

Termín a spôsob podania prihlášky:

Žiadosti posielajte elektronicky na adresu: maria.surovcova@savba.sk

Prihlášky je možné zasielať do:  16. 1. 2026

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux